Home » » «Δεν υπήρχε περίπτωση να το χάσω!»

«Δεν υπήρχε περίπτωση να το χάσω!»

Είμαστε εδώ στο ΟΑΚΑ και προχωράμε με στόχο τον επόμενο αγώνα, έχοντας ήδη γιορτάσει έναν ακόμη τίτλο. Αυτές τις τελευταίες μέρες με ρωτούσατε πολλοί για τον τραυματισμό μου, τον τίτλο και τον ίδιο τον τελικό. Πριν από οτιδήποτε άλλο, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη στήριξή σας και τα μηνύματά σας όλες αυτές τις μέρες. Και για να ξέρετε: Τίποτα δεν με σταματά!

Το πόδι μου με ενοχλεί λίγο, αλλά τίποτα δεν με σταματά. Στην προκειμένη περίπτωση, είχαμε έναν αγώνα με τον Ολυμπιακό που πάντα είναι ένα μεγάλο παιχνίδι και επιπλέον είχαμε μπροστά μας ένα στόχο να πετύχουμε, ένα τρόπαιο που θέλαμε να κατακτήσουμε. Δεν υπήρχε περίπτωση να χάσω αυτόν τον αγώνα. Θα έπρεπε να μου κόψουν και τα δύο πόδια για να το χάσω! Και ειλικρινά, θα έμπαινα στο γήπεδο για να προσφέρω ότι μπορώ, έστω και το ελάχιστο, θα έμπαινα για να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα, άσχετα με το πώς ήταν το πόδι μου. Και αυτό έκανα το Σάββατο. Κι επίσης, επειδή έχουμε δύο αγώνες για το ελληνικό πρωτάθλημα και τις αναμετρήσεις με τη Μακάμπι να ακολουθούν, ήθελα να βρω το ρυθμό μου. Δεν ήθελα να χάσω αγώνες και να βγω εκτός ρυθμού. Πετύχαμε έναν από τους στόχους μας, να κατακτήσουμε το Κύπελλο Ελλάδας και τώρα ο επόμενος στόχος μας είναι να κατακτήσουμε την Ευρωλίγκα. Έχουμε πιθανότητες και το πρώτο βήμα θα πρέπει να γίνει απέναντι στη Μακάμπι...
Διάδωσέ το :

Δημοσίευση σχολίου